Ahad, 3 Januari 2010

Haramkan penggunaan kalimah Allah bagi mereka!

SAVE ISLAM Pictures, Images and Photos
islam sedang cuba dipijak-pijak dimalaysia

INFO LAKNAT PADA PENDURHAKA 3 JANUARI 2010: Sungguh percubaan CABAR perundangan dan kesabaran ummat islam serta rakyat negara malaysia satu kerja laknat. Malaysia hari ini telah dikejutkan sekali lagi dengan satu percubaan mencabar ummat islam di malaysia, keputusan Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur pada Khamis lepas yang membenarkan akhbar mingguan Herald-The Catholic Weekly menggunakan perkataan "Allah" merupakan satu percubaan untuk memasukkan dakyah kristianisasi ke bumi malaysia tercinta secara terang-terangan dan mencabar tahap kesabaran ummat islam dimalaysia.

Kita tidak mahu PM hanya kata "meminta umat Islam di negara ini bertenang dan tidak terlalu "memanaskan" isu keputusan Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur kita akan mengadap yang dipertuan agong,dan meminta rakyat jangan mengadakan demontrasi..." tetapi rakyat mahu tindakan tegas diambil terhadap mereka yang terlibat kerana cuba menggugat keamanan rakyat berbilang kaum dan mendatangkan perang antara agama dimalaysia,saat dan ketika inilah ISA sewajarnya dilaksanakan kalau ia pun ingin dilaksanakan hukum yang kontroversi ini (sekiranya benar-benar kerajaan ingin menjaga kestabilan negara).pelajar malaysia mesir tidak mahu perkara perundangan seperti ISA yang diluluskan diparlimen digunakan kejalan yang tidak selayaknya.

Tindakan tegas perlu diambil,kerana ia melibatkan kesucian islam itu sendiri.ada pihak yang cuba mencabar perundangan malaysia khususnya, yang memartabatkan islam,dan pihak yang cuba mencabar martabat islam ini cuba mencari ruang dan peluang untuk membolosi(percubaan awal)mengkristiankan ummat islam dimalaysia,yang ternyata salah dari segi perundangan persekutuan negara malaysia.

kebenaran keputusan Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur pada Khamis lepas yang membenarkan akhbar mingguan Herald-The Catholic Weekly menggunakan perkataan "Allah" perlu disiasat siapa dalangnya,adakah dalangnya dari hakim sendiri,peguam dan lainnya,semuanya perlu disiasat.satu perkara yang tidak masuk akal,ketika perundangan malaysia tegas menyebut tidak dibenarkan berdakyah agama lain terhadap ummat islam,disana wujud pula golongan yang berani mencabar kedaulatan dan perundagan negara malaysia.mereka yang terlibat perlu diseret ke ISA.

INFO KINI mencadangkan kepada persatuan pelajar dimesir,menghantar memorendum membantah sekeras-kerasnya kerja terkutuk(penggunaan kalimah Allah bagi agama lain dimalaysia) ini,persatuan pelajar malaysia mesir perlu berdemontrasi aman di mesir tanda pembelaan islam(menjadi tatapan malaysia dan dunia bahawa kita sanggup bergadai nyawa demi islam) serta berdemontrasi aman dan menghantar memorendom untuk mengutuk percubaan menyelewengkan akidah ummat islam dimalaysia.admin benar komet dengan saranan menegakkan kedaulatan islam ini,mencabar agar persatuan pelajar malaysia di mesir segera bertindak!!

INFO KINI juga mencadangkan agar persatuan besar dimesir memfailkan pula saman berjuta ringgit dan membuat dakwaan pihak yang terlibat supaya dia dipenjarakan/ISA kerana percubaan untuk melaksanakan perang agama dan seterusnya mengganggu keamanan diantara kaum dimalaysia(kerana menimbulkan bibit-bibit perang agama).saman dan dakwaan agar dipenjarakan dari persatuan pelajar terbesar dimesir ditujukan terhadap akhbar mingguan Herald-The Catholic Weekly (warga kerja yang terlibat) serta Tan Sri Murphy Pakiam Ketua Paderi Roman Katolik Kuala Lumpur sebagai penerbit majalah itu, sebagai amaran keras serta pengajaran besar kepada mana-mana pihak yang cuba memulakan perang antara agama.

Jangan dicabar ummat islam,kerana ummat islam berani mati(syahid).kebangkitan pemuda dimesir akan membuka mata rakyat malaysia yang ramainya tidur tidak berbuat apa-apa,seterusnya membuka mata rakyat malaysia di tanah air.bangkit dengan tegas berdemontrasi aman di cairo misalnya,serta membuat proses perundangan melawan dakyah kristianisasi yang sedang mencari ruang peperangan.

Menteri Pertahanan Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi,kementerian dalam negeri perlu bertindak segera dan jangan hanya sekadar menempelak melalui kata-kata,tindakan berbentuk perundangan dan tahanan perlu segera dijalankan,ISA antara yang sewajarnya.apa guna ISA kalau hanya diluluskan dan digunakan pula pada tempat yang tidak wajar.nah!! ini masa sesuai,jangan asyik membedil golongan ulama' dan di ISA kan sedangkan pihak yang benar-benar memerangi perundangan negara, merosakan hubungan antara agama dan kaum ini seperti ancaman keselamatan negara yang dilakukan oleh Ketua Paderi Roman Katolik Kuala Lumpur Tan Sri Murphy Pakiam, dan majalah akhbar mingguan Herald-The Catholic Weekly dibiarkan tanpa sebarang tindakan tegas,kelak mampu menaikkan lemak mereka-mereka yang ingin memesongkan akidah umat islam dimalaysia,kerana tiada tindakan tegas dilaksanakan sebelumnya.

seperti yang kedapatan didalam akhbar hari ini,Pada 16 Februari lepas, Ketua Paderi Roman Katolik Kuala Lumpur Tan Sri Murphy Pakiam, sebagai penerbit majalah akhbar mingguan Herald-The Catholic Weekly, memfailkan permohonan untuk semakan kehakiman bagi menuntut satu deklarasi bahawa keputusan Menteri Dalam Negeri melarang beliau menggunakan perkataan "Allah" dalam majalah itu adalah haram dan perkataan itu bukan eksklusif bagi agama Islam.

sekali lagi, admin INFO KINI mencabar persatuan pelajar malaysia dimesir agar tampil bangkit mengadakan demontrasi besar-besaran di cairo (biar masuk al-jazeera menyatakan rakyat malaysia begitu membela dan sanggup mati kerana islam),juga persatuan pelajar malaysia mesir/pemuda pemudi gagah perkasa segera bangkit tampil ke mahkamah malaysia melawan pihak kurang ajar ini dengan perundangan pula,laksanakan satu dakwaan keras dan balasan yang amat berat di kemukakan dimahkamah.

Tiada yang boleh diharapkan lagi, melainkan diantara harapan besar adalah kepada mahasiswa/wi malaysia mesir gagah perkasa bangkit, yang bisa mampu menghancurkan tentera salib dimalaysia... HIDUP SATU MALAYSIA DENGAN ISLAM! ONE MALAYSIA FOR ISLAM ! ISLAM FOR ALL !

P/s: admin menyarankan kepada semua blogger mahasiswa malaysia mesir khususnya dan blogger muslim rakyat malaysia ammnya bangkit dengan menulis membidas tindakan kurang ajar akhbar dan padri kristian yang disebut diatas.gegarkan ruang maya dengan membela islam. aku cabar semua ! bangkit ! menulis membantah kerja jahat cubaan kristianisasi ini

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

aku sokong admin,kita kena gunakan blog utk membela islam,jgn benarkan kristian guna kalimah "ALLAH" . klu mereka guna kalimah ALLAH dan sebut,Allah tu memang satu tak ada anak dan tidak diperanakkan dan tak ada isteri(maryam),makna kata mereka kata ALLAH itu satu/esa,kita sokong dia guna kalimah ALLAH.tp klu dia kata ALLAH ada anak isteri(nabi isa dan saydatina maryam)kita bangkang dan saman mereka kristian ni,perang dengan mereka ni.

kita kena guna blog sebab,ramai orang baca blog.klu ramai yg menulis bangkang penggunaan nama ALLAH oleh agama lain,pasti mereka yang nak menyesatkan umat islam takut dan tak jadi nak kacau agama islam dan umat islam

so sahut cabaran admin,buat artikel dlm blog kita bangkang padri dan akhbar yg disebut,n tentang agama lain guna kalimah ALlah klu nak mensyirikkan ALLAH

ALLAHU AKBAR!!