Ahad, 25 April 2010

Juara Hulu Selangor hari ini gambaran kemenangan Pakatan@Barisan bagi RPU ke-13



Penyokong BARISAN

Malaysia Hari Mengundi 25 April:
SEPANJANG HARI INI, SEHINGGA SEBELUM PENGUMUMAN DIBUAT SPR, DIMINTA PENGUNJUNG INFO KINI DAPAT MEMBUAT KOMEN (MENEKA BN@PR SEBAGAI JUARA RAKYAT) DIRUANGAN KOMEN BAGI MENYATAKAN PENDAPAT SIAPA AKAN MEMENANGI HATI PENGUNDI PARLIMEN HULU SELANGOR. SILA BERBUAT DEMIKIAN. POST KALI INI CULAAN BERBENTUK KOMEN/PENDAPAT
Penyokong PAKATAN

Hingga saat ini, didalam harakahdaily menyatakan terdapat desas desus Pakatan akan menang besar, tetapi sekiranya peratus keluar mengundi kurang dari 60%, PR akan kalah, dan sekiranya peratus keluar mengundi melebihi 61% PR akan menang. Apapun itu hanya spekulasi. Dari sudut lain pula, ada spekulasi menyatakan BN pula akan menang besar. Jadi sapa yang menang besar sebenarnya? hehe.. entahlah. Sama-sama nantikan Malam ini waktu malaysia.
Penyokong BARISAN

Sehingga jam 11.30 pagi waktu malaysia sebanyak 38.21% pengundi telah keluar, iaitu seramai 24645 orang telah keluar mengundi.

Penyokong PAKATAN

Nyatakan pendapat anda Barisan atau Pakatan yang akan menang PILIHAN RAYA KECIL PARLIMEN HULU SELANGOR? Sila beri komen pandangan anda sebelum pengumuman malam ini waktu malaysia.

Tiada ulasan: