Khamis, 10 September 2009

INFO KINI LAMAN BERITA UTAMA

SALAM SEJAHTERA

" INFO KINI " bakal memaparkan berita-berita sensasi sekitar pengetahuan serta pemerhatian, dan maklumat yang diperolehi oleh admin blog ini.

Blog ini memaparkan segala maklumat tanpa batasan. Pendedahan berita-berita yang sensasi serta benar menjadi keutamaan.

" INFO KINI " bertujuan menzahirkan hal-hal yang difikir perlu, demi memberi kesedaran kepada pembaca.

Sebarang bentuk maklumat dari pembaca, yang berkeinginan beritanya maklumatnya ingin disensasikan atau ingin dikongsikan bersama bolehlah dikirimkan kepada admin melalui alamat email yang diterakan dibawah, dengan syarat ianya boleh diterima pakai oleh admin serta tidak melanggar tatasusila kehidupan sebagai manusia.

Admin lebih memberi keutamaan kepada berita-berita berkisar rakyat Malaysia dibumi Mesir, seperti berkenaan info Cairo, info Zagazig, info Tanta, info Mansurah, info Dumyat, info Syubro, Info Iskandariah dan lain-lain muhafazah. Ini kerana admin sendiri merupakan salah seorang dari anakrantauan direpublik ini.

Sebarang maklumat, berita, info, cerita sensasi yang ingin dikongsikan dan disebarkan bolehlah dikirim untuk disensasikan kepada alamat email admin:

NEGARAKUMALAYSIA@YMAIL.COM

Sebarang bentuk berita dan maklumat dari pembaca, akan ditapis dahulu, serta mungkin diubah suai mengikut kesesuaian dan dijadikan sebagai artikel admin.

Kongsian maklumat dari anda amat dinantikan. selamat berinteraksi di laman blog Beritautama-infokini.blogspot.com


Salam hormat dari " INFO KINI "


Tiada ulasan: